∼Club Privat∼
Business·Networking·Events

Club 23 Barcelona troba el seu origen en les reunions i esdeveniments d'un grup d'empresaris i professionals del sector financer, que té el seu inici el 1995, principalment a les ciutats de Madrid i Barcelona i tant a nivell privat com a esdeveniments organitzats en institucions públiques de reconegut prestigi, tant a nivell nacional com internacional.

L'any 2000 la societat es constitueix oficialment augmentat la seva activitat i incrementat la participació en els seus fòrums a altres membres actius, de la societat civil, com artistes, científics, esportistes ...

Les àrees abasten des del terreny econòmic jurídic financer en origen, a l'artística, sociològica, científica ..., enriquint el patrimoni intangible del fòrum. Idees, coneixement, integració, interacció, creixement, relacions personals i corporatives... Intel·ligència.

Club 23 Barcelona manté el seu perfil i proposta d'origen a la recerca d'un camí llaurat pel coneixement i reconeixement, la tolerància i l'enriquiment espiritual, cultural, intel·lectual d'una societat civil que necessita ser reforçada amb els llaços de la intel·ligència, la col·laboració i l'acceptació i debat de les idees, amb l'única finalitat d'enfortir-se així mateixa.

“Dóna el millor que tens sense esperar res a canvi i tot et serà donat.”
Anònim S VI d. C

Activitats

Combinem l'oci amb les oportunitats de negoci en un entorn emblemàtic del centre Barcelonès, cuidant el més mínim detall perquè els nostres socis i convidats trobin l'espai perfecte per als seus esdeveniments i presentacions d'empresa.

Centre de Negocis

Disposem d'espais privats per reunir-se amb els seus inversors i culminar les seves expectatives de negoci.

Espai Networking

Punt de trobada on conflueixen empresaris i inversors interessats en el món de les Start Ups.

Esdeveniments Culturals

Concerts en Viu, Subhastes, Tast de Vins i moltes més activitats culturals d'interès actual.

Celebracions Privades

Celebracions d'Empresa, Presentacions de Producte, Sopars de Gala, Lliurament de Premis i Convencions.

Exposicions d'Art

Habilitem les nostres sales a mida per a tot tipus d'Exposicions d'Art, Pintura, Escultura i organitzem el seu Vernissage.

Servei de Catering

Realitzem diferents tipus de Serveis de Catering, adaptant-nos a les necessitats de cada esdeveniment del Club 23 Barcelona.

Club 23 Barcelona. Rambla de Catalunya 23, 08007 Barcelona