Modalitats per a socis del Club 23 Barcelona

Sigui Soci del Club Privat més Exclusiu

Club 23 Barcelona posa a la seva disposició diverses opcions per a donar-se d'alta com a membre.

Why I Like It

• Afterwork, tot l'any.
• Possibilitat d'accés a esdeveniments exclusius.
• Accés a dinars i sopars. (Complement).
• Master Class (Complement).
• Accés amb complement especial reduït per a socis a sales de reunió o conferències.
• Accés a les instal·lacions del Club.
• Servei d'anàlisi per a propostes requerides.
• Oferim als membres / socis del Club la possibilitat d'accedir a la nostra còmoda plataforma de domiciliació de pagaments per membres i consum al Club, amb totes les garanties operatives, legals i supervisades per la seva entitat bancària.

Design In Web

• Afterwork, tot l'any.
• Accés lliure llocs de treball - sales de reunions, de 2 a 3 Hores / 2 vegades per setmana, reserves segons disponibilitat.
• Accés a tots els esdeveniments del Club. Tasts de vi, exposicions d'art, conferències.
• Possibilitat de lloguer de les nostres sales VIP, en exclusiva per a esdeveniments particulars o d'empresa.
• Accés a dinars i sopars. (Complement).
• Master Class (Complement).
• Preus especials en serveis de cotxes, hotels, viatges, avantatges diverses.
• Accés a clubs de màxim prestigi en les principals ciutats d'Europa.
• Servei d'anàlisi per a propostes requerides.

Good Photo

• Networking - generar contingut i projecció.
• Accessos a les sales de reunions o conferències, (2) vegades per setmana, en temps d'1 a 3 hores, sota reserva segons disponibilitat.
• Membres corporativa amb accés de beneficiaris a dos (2) socis, directors, accionistes de l'empresa a part del soci principal del Club, els beneficiaris seran inclosos al registre d'alta de l'Afiliació.
• Accés a tots els nostres esdeveniments.
• Afterwork tot l'any.
• Accessos a dinars, sopars (complement).
• Accés a clubs de Màxim prestigi en les principals ciutats d'Europa.
• Accessos a Master Class.
• Possibilitat de lloguer de les nostres sales VIP en exclusiva per a esdeveniments particulars i corporatius.
• Benefici de preus especials en serveis de lloguer, de cotxes, hotels, viatges, avantatges diverses.
• El seu logotip apareixerà a la nostra pàgina web.
• Oferim als membres / socis del Club la possibilitat d'accedir a la nostra plataforma de domiciliació de pagaments, per membres i consum al Club, amb totes les garanties operatives, legals i supervisades per la seva entitat bancària.

Why I Like It

• Networking - generar contingut i projecció.
• Accessos a les sales de reunions o conferències, (3) vegades per setmana, en temps d'1 a 3 hores, sota reserva segons disponibilitat.
• Afiliació Corporativa amb accés de beneficiaris a quatre (4) socis, directors, accionistes de l'empresa a part del soci principal del Club, els beneficiaris seran inclosos al registre d'alta de l'Afiliació.
• Accés a tots els nostres esdeveniments.
• Afterwork tot l'any.
• Accessos a dinars, sopars (complement).
• Accés a clubs de Màxim prestigi en les principals ciutats d'Europa.
• Accessos a Master Class.
• El seu logotip apareixerà a la nostra pàgina web.

Club 23 Barcelona. Rambla de Catalunya 23, 08007 Barcelona